Dla Domu
Jak zostać klientem indywidualnym?
Aby zostać naszym klientem należy podpisać umowę sprzedaży energii i świadczenia usług dystrybucji. Można to zrobić osobiście odwiedzając naszą siedzibę lub korespondencyjne - przesyłając niezbędne dokumenty pocztą. Niezależnie od sposobu, do zawarcia umowy niezbędne są:
- umowa sprzedaży energii i świadczenia usług dystrybucji (2 egzemplarze) dla taryfy G11,
- tytuł prawny do lokalu/obiektu (ksero aktu notarialnego, umowy najmu, dzierżawy itp.).
Wzory dokumentów gotowych do wydruku znajdziecie Państwo w dziale dokumenty.
W razie problemów z wypełnieniem dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny, a w przypadku konieczności dokonania pomiarów instalacji odbiorczej informujemy, że Spółka świadczy również usługi w tym zakresie.
Zmiany w umowie
Aby zgłosić zmianę do umowy, taką jak zmiana danych odbiorcy (adresu, nazwiska itp.) wystarczy przesłać na nasz adres korespondencyjny lub email pismo wraz z kopią dokumentu będącego podstawą dokonania zmiany.
W przypadku zamiaru przekazania lokalu innemu odbiorcy, prosimy skorzystać z protokołu przekazania dostępnego na naszej stronie internetowej w zakładce dokumenty.
Jak zgłosić stan licznika?
Liczniki odczytywane są przez naszych pracowników. Pomimo tego dajemy Państwu możliwość podawania stanów liczników, po to aby faktura była wygenerowana szybko i sprawnie. Aby przekazać stan licznika należy skorzystać z formularza.
W przypadku znacznych rozbieżności pomiędzy danymi w systemie pomiarowym a stanem podanym przez Klienta zastrzegamy sobie prawo wstrzymania wystawienia faktury do czasu weryfikacji podanych wartości.